Gratulerer med dagen, Norge!

Tradisjonen tro feires dagen her oppe i nord med flaggheising, tog-gåing og god mat.

Det ble et innslag fra feiringen vår her oppe på sendingen til NRK1. Se den her ved å bla deg 1 time og 33 minutter ut i sendingen sånn ca.

Ha en flott grunnlovsdagsfeiring der du er. Hilsen fra Bjørn, Hans-Olaf, Knut, Bjørn Ove, Choco og Knoll.

3 tanker om “Gratulerer med dagen, Norge!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Finn ut mer om hvordan kommentardataene dine behandles.