Tradisjonen tro feires dagen her oppe i nord med flaggheising, tog-gåing og god mat.
Det ble et innslag fra feiringen vår her oppe på sendingen til NRK1. Se den her ved å bla deg 1 time og 33 minutter ut i sendingen sånn ca.
Ha en flott grunnlovsdagsfeiring der du er. Hilsen fra Bjørn, Hans-Olaf, Knut, Bjørn Ove, Choco og Knoll.
Gratulerer med dagen 🇳🇴
Til lykke med dagen, dere som ivaretar norsk tilstedeværelse på «den ytterste nøgne ø» .
Ha en fin 17. mai på Hopen 🇳🇴🙂